SKI TOUR 2008 (BREUIL-CERVINIA/ZERMATT, CHAMONIX)

Μάρτιος 08, 2011 - 12:28

Συνεχίζοντας τη περιπλάνησή μας στα ευρωπαϊκά χιονοδρομικά κέντρα και έχοντας τις καλύτερες των εντυπώσεων από τη πρώτη μας γνωριμία με τις Αυστροελβετικές Άλπεις το 2007, έφτασε η στιγμή που το Νοέμβριο του 2007 καθίσαμε να καταστρώσουμε την επόμενη εξόρμηση μας. Αυτή τη φορά είχαμε μία απώλεια καθότι ο αδερφός μου ο Αντώνης δεν μπορούσε να μας ακολουθήσει.

Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε η εκδρομή μας να πραγματοποιηθεί κάποια στιγμή ανάμεσα στο Φεβρουάριο & το Μάρτιο, μιας και τη περίοδο εκείνη οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ήταν χαμηλότερες (lowseason). Και τις δύο χρονιές το ψάξιμο εισιτηρίων έγινε μέσω του διαδικτύου και συγκεκριμένα από τα site(www.superfast.com , www.travelplanet24.gr). Αυτό το οποίο παρατήρησα ύστερα και από την επίσκεψη μου στο Τουριστικό γραφείο DestinoTours στη Τρίπολη, είναι πως οι τιμές ήταν ακριβώς οι ίδιες με αποτέλεσμα να προτιμήσω τη λύση να αγοράσω τα εισιτήρια από το εν λόγω τουριστικό γραφείο. Μη θέλοντας να ξανακάνω το περσινό λάθος, έκλεισα εισιτήρια στα οποία συμπεριλαμβανόταν αυτοκίνητο και 4κλινη καμπίνα με 125 ευρώ το άτομο με επιστροφή. Το επόμενο βήμα ήταν να κλείσουμε σπίτι για μία βδομάδα, καθότι στην Ευρώπη όποιος από εσάς δεν έχει ξανά ταξιδέψει, τα διαμερίσματα διατίθενται για 1 ή παραπάνω βδομάδες και η περίοδος είναι πάντοτε Σάββατο με Σάββατο εκτός και αν επιλέξετε ξενοδοχείο ή το συγκεκριμένο διαμέρισμα είναι προς ενοικίαση και για διάστημα λίγων ημερών. Έτσι λοιπόν η αναζήτηση έγινε μέσω του πολύ εύχρηστου διαδικτυακού τόπου (http://www.homelidays.co.uk/EN-Holidays-Rental/world/world_d40.asp) όπου και βρήκαμε 1 διαμέρισμα 25τμ προς 260 ευρώ συνολική τιμή για 1 εβδομάδα μέσα στη πόλη του Breuil-Cerviniaη οποία βρίσκεται βορειοδυτικά στην Ιταλία και συγκεκριμένα πάνω από το Τορίνο στη περιοχή Aosta. Μη τρομάζετε με το μέγεθος του διαμερίσματος, αλλά τα 25τμ για μία παρέα 3ων ατόμων όπου το μόνο που το χρειαζόμασταν ήταν για ξεκούραση είναι ότι πρέπει. Ξεκινώντας λοιπόν από τη Τρίπολη με προορισμό τη Πάτρα, όπου θα παίρναμε το superfastferryγια Ανκόνα, η εκδρομή μας δε ξεκίνησε και με τους καλύτερους οιωνούς μιας και με το που περάσαμε τη σήραγγα του Αρτεμισίου συνειδητοποίησα ότι είχα ξεχάσει το διαβατήριο ή έστω τη ταυτότητα, αφού μόνο με το δίπλωμα οδήγησης δεν ήθελα να το διακινδυνεύσω.

Παρόλο που φθάσαμε αργά το βράδυ (23.40) στο Breuil-Cervinia, με μία σύντομη στάση στο επιβλητικό κρατίδιο του Σαν Μαρίνο, διαπιστώσαμε ότι κάθε πρωινό ξύπνημα ήταν μαγεία, μιας και ως θέα είχαμε τις καλυμμένες από χιόνι βουνοπλαγιές συν το γεγονός ότι ήμασταν τυχεροί διότι για ακόμη μία χρονιά ο καιρός ήταν φανταστικός (ηλιόλουστος όλη την ημέρα & όλη την εβδομάδα). Όπως καταλαβαίνετε με τέτοιες καιρικές συνθήκες τα κατέβασμα των σχετικά εύκολων πιστών (μπλε & κόκκινες) ήταν χορταστικό. Αυτό για το οποίο είναι πασίγνωστο το ιταλικό χιονοδρομικό κέντρο του Breuil-Cerviniaείναι είναι ο παγετώνας του Matterhorn στο υψόμετρο των 3900μ αλλά & η εύκολη πρόσβαση που υπάρχει στο ελβετικό χωριό Zermatt, μιας και το εν λόγω χιονοδρομικό βρίσκεται στην πίσω πλευρά του βουνού. Το εκπληκτικό είναι ότι αν κάποιος θέλει να κάνει οδικώς τη διαδρομή θα πάρει κοντά στις τέσσερις ώρες, ενώ επιλέγοντας τη πορεία μέσω του βουνού τσουλώντας στις πίστες, με ένα ημερήσιο αντίτιμο των 52 ευρώ. Η πορεία σου παίρνει μιάμιση ώρα, αλλά αξίζει από κάθε άποψη διότι έχεις την ευκαιρία να σταματήσεις να χαζέψεις τον παγετώνα στα 3800 μ υψόμετρο στο cafesnack-bar που υπάρχει.

Δύο μέρες αποφασίσαμε να αποχωριστούμε το χιονοδρομικό του Breuil-Cervinia/Zermattκαι η πρώτη μας απόδραση είχε ημερήσια περιήγηση στη Βόρειο Ιταλία, όπου επισκεφτήκαμε το όμορφο Τορίνο σε συνδυασμό μιας γρήγορης στάσης στη εκπληκτική, μαγευτική και πασίγνωστη τοποθεσία ονόματι λίμνη του Κόμο πριν καταλήξουμε στη Παβία με σκοπό να δω το κολλητό και πολύ καλού μου φίλου Βασίλη ο οποίος σπουδάζει στο εκεί πανεπιστήμιο. Η δεύτερη μας εξόρμηση είχε σκοπό τη γνωριμία μας με το τόσο πολυδιαφημισμένο χιονοδρομικό του Chamonix. Οφείλω να ομολογήσω ότι από τη δεύτερη μέρα της εκδρομή μας και μετά είχα την ατυχία να έχω πρόβλημα με τις αμυγδαλές μου, το οποίο και επιδεινώθηκε μιας και δεν έδωσα την απαραίτητη σημασία με αποτέλεσμα να μην απολαύσω, όσο οι άλλοι 2 συνοδοιπόροι, τις διακοπές μας παράμόνο 3 μερες. Οι πίστες στο Chamonix έχουν αρκετή δυσκολία αλλά είναι απολαυστικές καθώς η θέα του χωριού που απλώνεται στα μπροστά σου σε κάνει να νοιώθεις ότι πετάς.

Τέλος, για ακόμη μία φορά μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι με την επιλογή μας να πραγματοποιήσουμε άλλο ένα roadtripσε Ιταλία και Γαλλία μιας και το κόστος και πάλι έφθασε τα 850 ευρώ το άτομο για 9 ημέρες ταξιδιού. Φανταστείτε ότι το 2008 στην Ιταλία το πετρέλαιο ήταν στη τιμή του 1,365 (σήμερα στην Ελλάδα είναι 1,425) και το πήγαινε-έλα στο Chamonix μας στοίχισε 70 ευρώ καθώς η σήραγγα που συνδέει την Ιταλία με τη Γαλλία σου κόβει μία γερή ταρίφα, η οποία όμως αξίζει γιατί είχαμε την ευκαιρία με το που τελειώσαμε τη περιπλάνηση μας στο εκπληκτικό Chamonixνα επισκεφτούμε τη μαγευτική Γενεύη. Παιδιά μη το σκέφτεστε για 9 μέρες αξίζει τα λεφτά και τον κόπο!!!!