Κατάβαση στο Φαράγγι Μύλων

Μάιος 26, 2011 - 16:05

Αποφεύγοντας τα διόδια το ραντεβού μας είναι στις 06:20 στον παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών - Κορίνθου 50 μέτρα πριν το σταθμό Διοδίων. Από το σημείο αυτό συνεχίζουμε από την παλιά Εθνική Οδό Αθηνών - Πατρών έως την έξοδο για Μέγαρα στην οποία και βγαίνουμε.

Ακολουθούμε πινακίδες για Κάτω Αλεποχώρι. Στην είσοδο μας στον παραλιακό δρόμο, στρίβουμε αριστερά με κατεύθυνση προς το Σχοίνο. Η έξοδος του φαραγγιού βρίσκεται πάνω στον παραλιακό δρόμο λίγο πριν την Μαυρολίμνη, ένα περίπου χιλιόμετρο μετά από χαρακτηριστικό βράχο στη θάλασσα. Από την έξοδο του φαραγγιού έχετε θέα στο γραφικό λιμανάκι της Μαυρολίμνης, ενώ το σημείο απέχει περίπου 10 λεπτά από την έξοδο του οικισμού του Κάτω Αλεποχωρίου.

Για την είσοδο του φαραγγιού θα πρέπει να ακολουθήσετε ανηφορικό χωματόδρομο που θα συναντήσετε στα 500 περίπου μέτρα από την έξοδο του φαραγγιού προς τη Μαυρολίμνη. Στη μοναδική διασταύρωση που θα συναντήσετε θα πρέπει να ακολουθήσετε την αριστερή φουρκέτα που υποδηλώνεται και από αντίστοιχη πινακίδα «canyon». Μετά από περίπου 1km βρίσκεστε στο σημείο που ο δρόμος τέμνει το ανοιχτό σε αυτό σημείο φαράγγι. Εκεί υπάρχει χώρος για να σταθμεύσετε 6-7 Αυτοκίνητα χωρίς πρόβλημα. Εναλλακτικά, μπορείτε να
περπατήσετε την ίδια διαδρομή σε περίπου 45 λεπτά. Τέλος ακλουθώντας
παράπλευρα τη κοίτη του φαραγγιού από μονοπάτι, συναντάτε τα ερείπια του
παλαιού νερόμυλου και μετά από 10 λεπτά είστε στο πρώτο Rappel.