Fitness

Δεν υπάρχει τίποτα πιο «γλυκό» από έναν πικρό καφέ...

Οκτώβριος 30, 2014 - 11:49

Δισεκατομμύρια φλιτζάνια καφέ καταναλώνονται ετησίως στον πλανήτη μας. Αποτελεί δημοφιλές ρόφημα, ενώ στην Ελλάδα ακούγεται όσο πουθενά αλλού το «πάμε για καφέ». Στη χώρα μας είμαστε ‘μερακλήδες’ καταναλώνουμε κατά κεφαλή 5.5 κιλά καφέ/ έτος.

Ρόδι το θαυματουργό

Οκτώβριος 24, 2014 - 12:29

Έμβλημα θεοτήτων, σύμβολο μακροζωίας και γονιμότητας, οι Πέρσες το αποκαλούν και «φρούτο του Παραδείσου». Το ρόδι έχει συνδεθεί διαχρονικά με τη ζωή, τον πλούτο, τη γονιμότητα, την καλοτυχία.

Τι να τρώει ένας αθλητής πριν τη σωματική δραστηριότητα;

Οκτώβριος 06, 2014 - 22:56

Στο σημερινό podcast θα μιλήσουμε για τo τι πρέπει να τρώει ο αθλητής πριν από τη σωματική δραστηριότητα, αλλά και το τι πρέπει να λαμβάνει υπόψη του πριν καταναλώσει την τροφή.

Πόσο καιρό παίρνει η τροφή μου να μετατραπεί σε λίπος;

Ιούνιος 12, 2014 - 12:12

Ερώτηση: "Πόσο καιρό παίρνει η τροφή μου να μετατραπεί σε  λίπος; Για παράδειγμα, αν τρώω υγιεινά τις περισσότερες ημέρες  και κάποια στιγμή φάω ένα μεγάλο cheeseburger,  μετά από πόσο καιρό θα το δω το cheeseburger να αυξάνει το βάρος μου;"

Η τετράλεπτη μαγική γυμναστική που καίει το λίπος

Μάιος 11, 2014 - 16:38

Γνωρίστε το Tabata training

Δεν έχει ονομαστεί τυχαία «η τετράλεπτη μαγική γυμναστική που καίει τα λίπη», αφού πρόκειται για την πιο αποτελεσματική υψηλής εντάσεως προπόνηση.

Οι πειρασμοί του πασχαλινού τραπεζιού

Απρίλιος 17, 2014 - 12:29

Το παραδοσιακό τραπέζι του ελληνικού Πάσχα περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία από «επικίνδυνα» φαγητά, τα οποία έχουν υψηλό θερμιδικό φορτίο & ασφαλώς υψηλά ποσοστά λίπους & χοληστερόλης, τα οποία δυστυχώς καταναλώνονται συχνά μετά από μια σύντομη ή μακρύτερη

2+2 ευεργετικοί συνδυασμοί μετάλλων και βιταμινών

Μάρτιος 27, 2014 - 12:55

Υπάρχουν άνθρωποι που ακολουθούν χορτοφαγικά σχήματα διατροφής, όπως και πολλοί άνθρωποι που ακολουθούν τις χριστιανικές νηστείες πολύ συχνά και για πολλές ημέρες.

Οι θερμίδες των χειμερινών φρούτων στη δίαιτά σας

Φεβρουάριος 06, 2014 - 12:06

Δείτε το θερμιδικό περιεχόμενό τους για να μην κάνετε υπερβολές...

Τρώτε πολλά φρούτα. Αυτή είναι μια από τις βασικότερες οδηγίες μιας σωστής και ισορροπημένης διατροφής. 

Σελίδες

Εγγραφή στο Fitness