Fitness

Κοιλιακοί μύες και γιατι να τους δυναμώσεις

Ιανουάριος 18, 2015 - 10:42

Οι ασκήσεις πυρήνα αποτελούν σημαντικό μέρος ενός καλού και ολοκληρωμένου προγράμματος γυμναστικής. Εκτός από τα περιστασιακά ροκανίσματα και τις κάμψεις, όμως, οι ασκήσεις του πυρήνα συχνά παραμελούνται.

15 Ασκήσεις για το 2015

Ιανουάριος 13, 2015 - 16:45

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις μέσα στο 2015 είναι να ξεκολλήσεις από τη λογική «πόσες κάμψεις κάνω, πόσες έλξεις, πόσους κοιλιακούς» και να σκεφτείς πόσων ειδών κάμψεις κάνεις, πόσων ειδών έλξεις και πόσων ειδών κοιλιακούς. Και φυσικά πόσους κύκλους τέτοιων ασκήσεων κάνεις.

Δίαιτα και γυμναστική: Τα 5 λάθη που σας πάνε πίσω

Ιανουάριος 13, 2015 - 15:02

Ο συνδυασμός ισορροπημένης διατροφής και γυμναστικής, μοιάζει να είναι ιδανικός για τη γρήγορη και υγιεινή απώλεια κιλών. Δεν είναι, όμως, πάντα έτσι. Υπάρχουν πέντε λάθη, τα οποία και εντοπίζονται πολύ συχνά, και δεν σας επιτρέπουν να έχετε τα ανάλογα αποτελέσματα. Δείτε ποια είναι:

Το μυστικό για γραμμωμένους κοιλιακούς

Ιανουάριος 09, 2015 - 15:22

Δεν είναι λίγοι αυτοί που προκειμένου να αποκτήσουν τους πολυπόθητους και καλοσχηματισμένους κοιλιακούς, «χτυπιούνται» ασταμάτητα στο γυμναστήριο και στο σπίτι με μηδαμινά αποτελέσματα.

Διατροφικές δεσμεύσεις για το νέο έτος

Ιανουάριος 09, 2015 - 12:14

Στην αρχή κάθε έτους, πολλοί από εμάς σπεύδουν να βάλουν διατροφικούς στόχους για την καινούργια χρονιά που μέσα σε λίγες εβδομάδες έχουν ξεχαστεί.

Αυγό: Η παρεξηγημένη τροφή με τη σημαντική θρεπτική αξία

Ιανουάριος 06, 2015 - 13:34

Οι συζητήσεις γύρω από το αυγό σε ένα διαιτολογικό γραφείο σχεδόν πάντα καταλήγουν στο ξεκαθάρισμα ενός διατροφικού μύθου. Μερικές από τις ερωτήσεις που συνήθως δέχομαι αναφέρονται παρακάτω:

Τα 12 μυστικά για καύση λίπους

Δεκέμβριος 23, 2014 - 09:57

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η καύση του λίπους είναι μια καθημερινή προσπάθεια 24/7. Για να διατηρήσετε τον μεταβολισμό σας στα ύψη, θα πρέπει να τρώτε κάθε 2-3 ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Τι συμβαίνει όταν σταματάμε την άσκηση;

Νοέμβριος 17, 2014 - 16:59

Ύστερα από τη διακοπή της προπόνησης (αποπροπόνηση), αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι μειώνεται το μέγεθος των μυών και η εγκάρσια επιφάνεια των μυϊκών ινών με αποτέλεσμα να μειώνεται η δύναμη και η ισχύς.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο «γλυκό» από έναν πικρό καφέ...

Οκτώβριος 30, 2014 - 11:49

Δισεκατομμύρια φλιτζάνια καφέ καταναλώνονται ετησίως στον πλανήτη μας. Αποτελεί δημοφιλές ρόφημα, ενώ στην Ελλάδα ακούγεται όσο πουθενά αλλού το «πάμε για καφέ». Στη χώρα μας είμαστε ‘μερακλήδες’ καταναλώνουμε κατά κεφαλή 5.5 κιλά καφέ/ έτος.

Σελίδες

Εγγραφή στο Fitness