Fitness

7 Τροφές που καταπολεμούν το λίπος της κοιλιάς και τις φλεγμονές

Φεβρουάριος 03, 2015 - 13:53

Όταν η φλεγμονή είναι υπό έλεγχο, όχι μόνο θα έχεις περισσότερη ενέργεια και θα αισθάνεσαι καλύτερα συνολικά, αλλά θα ανακαλύψεις επίσης ότι η απώλεια βάρους και η μείωση του λίπους της κοιλιάς μπορεί να γίνει πιο εύκολη.

Κοιλιακοί μύες και γιατι να τους δυναμώσεις

Ιανουάριος 18, 2015 - 10:42

Οι ασκήσεις πυρήνα αποτελούν σημαντικό μέρος ενός καλού και ολοκληρωμένου προγράμματος γυμναστικής. Εκτός από τα περιστασιακά ροκανίσματα και τις κάμψεις, όμως, οι ασκήσεις του πυρήνα συχνά παραμελούνται.

15 Ασκήσεις για το 2015

Ιανουάριος 13, 2015 - 16:45

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις μέσα στο 2015 είναι να ξεκολλήσεις από τη λογική «πόσες κάμψεις κάνω, πόσες έλξεις, πόσους κοιλιακούς» και να σκεφτείς πόσων ειδών κάμψεις κάνεις, πόσων ειδών έλξεις και πόσων ειδών κοιλιακούς. Και φυσικά πόσους κύκλους τέτοιων ασκήσεων κάνεις.

Δίαιτα και γυμναστική: Τα 5 λάθη που σας πάνε πίσω

Ιανουάριος 13, 2015 - 15:02

Ο συνδυασμός ισορροπημένης διατροφής και γυμναστικής, μοιάζει να είναι ιδανικός για τη γρήγορη και υγιεινή απώλεια κιλών. Δεν είναι, όμως, πάντα έτσι. Υπάρχουν πέντε λάθη, τα οποία και εντοπίζονται πολύ συχνά, και δεν σας επιτρέπουν να έχετε τα ανάλογα αποτελέσματα. Δείτε ποια είναι:

Το μυστικό για γραμμωμένους κοιλιακούς

Ιανουάριος 09, 2015 - 15:22

Δεν είναι λίγοι αυτοί που προκειμένου να αποκτήσουν τους πολυπόθητους και καλοσχηματισμένους κοιλιακούς, «χτυπιούνται» ασταμάτητα στο γυμναστήριο και στο σπίτι με μηδαμινά αποτελέσματα.

Διατροφικές δεσμεύσεις για το νέο έτος

Ιανουάριος 09, 2015 - 12:14

Στην αρχή κάθε έτους, πολλοί από εμάς σπεύδουν να βάλουν διατροφικούς στόχους για την καινούργια χρονιά που μέσα σε λίγες εβδομάδες έχουν ξεχαστεί.

Αυγό: Η παρεξηγημένη τροφή με τη σημαντική θρεπτική αξία

Ιανουάριος 06, 2015 - 13:34

Οι συζητήσεις γύρω από το αυγό σε ένα διαιτολογικό γραφείο σχεδόν πάντα καταλήγουν στο ξεκαθάρισμα ενός διατροφικού μύθου. Μερικές από τις ερωτήσεις που συνήθως δέχομαι αναφέρονται παρακάτω:

Τα 12 μυστικά για καύση λίπους

Δεκέμβριος 23, 2014 - 09:57

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η καύση του λίπους είναι μια καθημερινή προσπάθεια 24/7. Για να διατηρήσετε τον μεταβολισμό σας στα ύψη, θα πρέπει να τρώτε κάθε 2-3 ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Τι συμβαίνει όταν σταματάμε την άσκηση;

Νοέμβριος 17, 2014 - 16:59

Ύστερα από τη διακοπή της προπόνησης (αποπροπόνηση), αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι μειώνεται το μέγεθος των μυών και η εγκάρσια επιφάνεια των μυϊκών ινών με αποτέλεσμα να μειώνεται η δύναμη και η ισχύς.

Σελίδες

Εγγραφή στο Fitness